ساری،

حضور بسیجیان مازندران در کارگاه مستند سازی

کارگاه آموزشی فیلم های مستند100 ثانیه ای ، برای ارتقاء سطح مهارت و دانش مستندسازان بسیجی در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حمیدرضا هراسانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا با اشاره به حضور اساتید مجرب مستند ساز همچون مهدی زمانپور در کارگاه آموزشی فیلم های مستند، گفت: سازمان بسیج هنرمندان مازندران برای حضور پرقدرت در جشنواره فیلم 100 ثانیه ای سال 96 و آماده سازی فیلم سازان بسیجی استان، کارگاه های آموزشی مختلفی را برای بهره مندی هنرمندان این رشته با دعوت از اساتید برجسته و مطرح حوزه فیلم های مستند برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استاد زمان پور از جمله فیلم سازانی است که در عرصه داخلی و بین الملل در کشورهای آلمان، ایتالیا و روسیه موفقیت هایی را کسب کرد، افزود: فیلم سازان و مستند سازان بسیجی مازندران، در کارگاه آموزشی 19 اسفندماه که در مجتمع امامت سپاه کربلا به مدت یک روز برگزار می شود از تجارب این استاد استفاده می کنند.

مسئول هنرمندان بسیجی مازندران گفت: جشنواره فیلم 100 ثانیه ای بسیج در اردیبهشت 96 با حضور استاد ضابطی جهرمی در مازندران همراه با کارگاه دو روزه فیلم های مستند برگزار می شود.

هراسانی با بیان اینکه این کارگاه با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، هدف از ایجاد این کارگاهها را توانمند سازی مستند سازان بسیجی مازندران اعلام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار