تیم GAME TIME دانشگاه علوم و فناوری مازندران قهرمان پنجمین دوره مسابقات ملی بازی‌ سازی رایانه ‌ای دانشگاه‌ های کشور شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کمیته هیات داوران مقام اول و سوم این دوره از رقابت‌ها مقام اول و سوم را به تیم های جنیکا و GAME TIMI همراه با لوح و تندیس مسابقات اعطا کرد.
تیم دانشکده فنی شهید رجایی کاشان نیز بر اساس انتخاب کمیته هیات داوران رتبه دوم را کسب کرد.

مبالغ نقدی 30،20 و 10 میلیون ریال به ترتیب جایزه نقدی تیم های اول تا سوم این مسابقات است.

کمیته هیات داوران در بخش تیم دانش‌آموزی علاوه بر تجلیل اعضای سه تیم دانش‌آموزی شرکت کننده در این بخش تیم سمپاد کاشان(دبیرستان شهید بهشتی) را شایسته تقدیر اعلام کرد.

این کمیته در بخش تیم های دانشجویی شایسته تقدیر در زمینه گیم پلی با تشکر از فانتوم پلاس دانشگاه قم و تیم   T- CORE از کاشان تیم سیلک کاشان را شایسته تقدیر شناخت.
داوران در بخش طراحی هنری نیز ضمن تشکر از
تیم GAME CLUB ++از دانشگاه تهران تیم جنیکا از مازندران را شایسته تقدیر دانست.
کمیته هیات داوران در در رده بهترین بازی موبایل بازی تیم CANDO از کاشان و AMYHENNIg# از دانشگاه سراسری قم را شایسته تقدیر با اهدای هدیه نقدی 5 میلیون ریالی معرفی کرد.
بازی تیم craftmind از موسسه عالی شهاب دانش نیز برنده  مسابقه پیامکی در بخش نگاه تماشاچیان حضوری در آیین اختتامیه و از دید تماشگران اینترنتی که به صورت آنلاین مراسم را دنبال می کردند با دریافت جایزه نقدی 3 میلیون ریالی اعلام شد.
شایان ذکر است: پنجمین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با رقابت 23 تیم از دانشگاه‌های آزاد و سراسری کشور به مدت دور روز  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان  برگزارشد.

دانشگاه سینا، مرکز رشد، اسپاد، سیلک، ستارگان کویر،CANDO ،GAME MAKER (دبیرستان شاهد ستوده)، T-CORE، سمپاد کاشان(دبیرستان شهید بهشتی)،فانتوم پلاس دانشگاه قم، صددروازه و کویر دامغان، GAME CLUB ++دانشگاه تهران،AMYHENNIg# از دانشگاه سراسری قم،craftmind از موسسه عالی شهاب دانش، GAME TIMEاز علوم و فناوری مازندران، گنج‌نامه از دانشگاه فنی‌حرفه‌ای، استان همدان، دانشکده فنی شهید رجایی کاشان، هنرستان پویندگان، جنیکا، پارادایس دانشگاه اصفهان، آلیگاتور دانشگاه بیرجند، ریزگیم و پرواز سفید دانشگاه صنعتی بیرجند تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات بودند.
حمد حاجی میرزایی رییس مرکز رشد بازی‌های رایانه‌ای کشور، محمد طالبیان طراح بازی‌های رایانه‌ای،  سرپرست  این داوران، سید محمدرضا لاجوردی دبیر علمی مسابقات، محمد عصاریان دبیر کمیته هماهنگی مسابقات و عباس مسلمی‌نژاد سرپرست سالن این دوره از مسابقات بودند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.