عبدالله‌عبدالله: تقویت حکومت‌داری محلی نیازمند شورای ولایتی فعال است

رییس اجرایی افغانستان با برخی نماینده‌گان مجلس و شورای ولایتی ولایت غزنی دیدار و گفتگو کرد.

تقویت حکومت‌داری محلی نیازمند شورای ولایتی فعال استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در این دیدار که جنرال علی‌اکبر قاسمی عضو مجلس نیز حضور داشت، اعضای شورای ولایتی غزنی اظهار داشتند که اوضاع امنیتی، افزایش تحرکات دشمن در برخی مناطق، مشکلات حکومت‌داری محلی از چالش‌های جدی این ولایت می‌باشد.

به گفتۀ آنان، حکومت وحدت ملی باید برای تأمین امنیت و سرکوب دشمن و در زمینه هماهنگی و تقویت نیروهای امنیتی غزنی تلاش ورزد.

همچنان اعضای شورای ولایتی غزنی گفتند که نقش نظارتی این شورا در ولایت غزنی کم‌رنگ است؛ زیرا برخی از نهادهای دولتی در زمینه نظارت با آنان همکاری نمی‌کنند.

در ادامه، عبدالله عبدالله پس از شنیدن خواسته‌ها و پیشنهادات آنان گفت که استقرار حکومت، ثبات و موفقیت آن‌ وابسته به رضایت و حمایت مردم می‌باشد. به گفتۀ او، دربارۀ حل مسایل مطرح شده پس از بررسی و ارزیابی دقیق تصمیم عملی اتخاذ می‌گردد.

همچنان رییس اجراییه افغانستان اظهار داشت که کار شوراهای ولایتی در امر حکومت‌داری خوب و پاسخ‌گویی به مردم بسیار مهم می‌باشد و حکومت وحدت ملی براساس قانون اساسی از نقش موثر آنان حمایت جدی می‌کند.

عبدالله خاطر نشان ساخت که تقویت حکومت‌داری محلی بدون نقش و موثریت شوراهای ولایتی ممکن نیست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار