مشاور ترامپ با هکر رایانه های حزب دموکرات چه ارتباطی دارد؟

برخی نشانه ها از ارتباط هکر رایانه مربوط به حزب دموکرات در زمان انتخابات این کشور و مشاور ترامپ حکایت دارد.

مشاور ترامپ و هکر رایانه های حزب دموکرات چه ارتباطی با هم دارند؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه به پیروزی رسید ، رایانه های کمیته ، توسط یک هکر موسوم به "Guccifer 2.0 " هک شد.
 
پایگاه خبری اینگجت از رد و بدل شدن چندین پیام مستقیم توئیتری یا به اصطلاح "دایرکت " بین راجر استون از مشاوران ارشد ترامپ  و این هکر که از طرف کمیته اطلاعاتی دولت آمریکا منتسب به روسیه عنوان شده است ،خبر داد.
 
نام کاربری "Guccifer 2.0" در توئیتر در هک و سرقت اطلاعات کمیته ملی دموکراتیک وابسته به حزب دموکرات آمریکا دست داشته است.  این سرقت در مورد همان اطلاعاتی  است که افشای بخشی از آن در رسانه به شدت به ضرر هیلاری کلینتون تمام شد.
 
این هک ها در ماه جولای سال گذشته میلادی اتفاق افتاد که با چند حمله موفق دیگر ادامه یافت.
 
پیام های خصوصی توئیتری رد و بدل شده بین استون و هکر مذکور  در ماه آگوست صورت گرفته است ، دقیقا دو هفته بعد از آنکه راجر استون مقاله ای را در رد دست داشتن روس ها در این هک منتشر کرده بود .
 
 در مقابل کمیته اطلاعاتی آمریکا در ماه اکتبر از دست داشتن مقامات عالی روسیه در هک رایانه های حزب دموکرات خبرداده بود و در ماه ژانویه سال جازی  نیز حساب توئیتری Guccifer 2.0 را منتسب به روس ها دانست.
 
از پیام های رد و بدل شده بین استون و Guccifer 2.0 میتوان به  ابراز خوشحالی استون از باقی ماندن حساب Guccifer 2.0 در توئیتر ، تشکر و ارسال پیامی با مضمون " آیا مطلب جالبی در اسناد ارسالی یافتی " از طرف Guccifer 2.0 اشاره کرد.
 
این دو پیام های صمیمانه دیگری را نیز با یکدیگر رد و بدل کرده اند .
 
حال باید دید دولت ترامپ چه عکس العملی درباره این موضوع نشان خواهد داد؟
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار