مطهری‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتخاب اعضای دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری/ منتظر اعلام عمومی کاندیداتوری کواکبیان در انتخابات 96 هستیم

سخنگوی حزب مردم‌سالاری گفت: 10 نفر اعضای اصلی و 5 نفر اعضای علی‌البدل کمیته سیاسی حزب که مهمترین هسته کارشناسی اتاق فکر حزب به حساب می‌آیند انتخاب شدند.

میرزابابا مطهری‌نژاد سخنگوی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شورای مرکزی حزب پس از کنگره، عالی‌ترین رکن حزب مردم‌سالاری است گفت: جلسات شورای مرکزی به طور معمول هر ماه یکبار با حضور دبیر کل و اعضای شورای مرکزی و هیأت داوری که منتخب کنگره هستند در دفتر مرکزی این حزب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین تصمیمات و راهبردهای حزبی در جلسات شورای مرکزی تصویب می شود، تصریح کرد: برای اجرای کمیته‌ها، شاخه‌ها و سازمان‌های وابسته به حزب، دفاتر و شعبات استانی ابلاغ می‌شود. اخیرا در کنگره پانزدهم  به دبیر کل حزب تکلیف شده بود که در انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم به عنوان نخستین نامزد اصلاح‌طلب اعلام حضور کند.
 
مطهری‌نژاد  افزود: در کنگره پانزدهم چگونگی این حضور و تعامل با سایر تشکل‌های اصلاح‌طلب را به خود دبیر کل محول کرده بودیم و در این نشست چگونگی فعالیت دبیر کل در رابطه با این مصوبه مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی حزب مردم‌سالاری اظهار کرد: در جلسه روز جمعه  20 اسفند به اتفاق آرا اعضای شورای مرکزی مجدداً از دبیر کل حزب خواستند که به منظور کاندیداتوری در سال 96 هر چه سریعتر فرایند عملیاتی شدن را تدوین و اعلام عمومی کند.

مطهری نژاد با اشاره به انتخاب اعضای دفتر سیاسی، مسئولین کمیته‌ها و شاخه‌های این حزب در دوره هشتم، گفت: 10 نفر اعضای اصلی و 5 نفر اعضای علی‌البدل کمیته سیاسی حزب که مهمترین هسته کارشناسی اتاق فکر حزب و بازوی توانمند شورای مرکزی و دبیر کل به حساب می‌آیند انتخاب شدند، حضور 8 نفر از نمایندگان اصلاح‌طلب فعلی و ادوار مجلس در بین منتخبین نشانگر قوت کمیته سیاسی حزب و نشان از درایت و بصیرت سیاسی شورای مرکزی دارد.

وی اظهار کرد: تعداد سازمان حزب در دو سازمان جوانان و بانوان و تعداد کمیته‌ها در 10 کمیته و شاخه‌ها در 30 شاخه قرار گرفتند که در صورت تصویب شورای مرکزی به این تعداد افزوده خواهد شد.

سخنگوی حزب مردم‌سالاری خاطر نشان کرد: بررسی مواضع حزب در انتخابات شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میان‌دوره مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه  از مباحث دیگر جلسه شورای مرکزی بود که در نشست بعدی شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری 22 فروردین ماه 96 برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار