جوانمردی: عید برای من یک خاطره خوب از شروع سال نو است/هدفم کسب سهمیه مسابقات پارآسیایی اندونزی می باشد

دارنده دو نشان طلا پارالمپیک ریو گفت: من چه در کنار خانواده ام و چه در اردو کنار هم تیمی هایم باشم بازهم معتقدم عید قشنگ است.

جوانمردی: عید برای من یک خاطره خوب از شروع سال نو استساره جوانمردی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی  باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: برخلاف چند سال گذشته که تعطیلات را در اردو تیم ملی حضور داشتم امسال در کنار خانواده ام هستم و بعد از عید برای رقابت های جهانی آماده می شوم.

وی درباره بهترین عیدی که داشته است، عنوان کرد: هر عید برای من یک خاطره خوب از شروع سال نو است و چه در کنار خانواده ام و چه در اردو کنار هم تیمی هایم باشم باز هم معتقدم عید قشنگ است.

بانوی تیرانداز ادامه داد: بهترین خاطره من در سال 95 با کسب دو نشان طلا پارالمپیک ریو رقم خورد و این سال همیشه برای من یادآور مهمترین اتفاق زندگی و ورزشی من است و امیدوارم در دوره های بعدی نیز موفق برای کشورم باز هم افتخار آفرینی کنم.

وی درباره هدفش در سال جدید افزود: در سال 96 تصمیم دارم با حضور در رقابت های مختلف جهانی سهمیه مسابقات پارآسیایی اندونزی را کسب کنم و مدال طلا تیراندازی را در اندونزی بدست آورم.

جوانمردی در پایان خاطر نشان کرد: در سال جدید برای مردم کشور آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم و امیدوارم تمام ورزشکاران در سال نو در تمامی میادین مختلف ورزشی برای ایران افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار