تبریز؛

بازگشت 35 واحد صنعتی مشکل دار بناب به چرخه تولید

فرماندار بناب از بازگشت 35 واحد مشکل دار تولیدی و صنعتی این شهرستان به چرخه تولید درسال جاری خبر داد .

بازگشت 35 واحد صنعتی مشکل دار بناب به چرخه تولید
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ولی فرج الهی در جلسه شورای اداری بناب با اشاره به اینکه کلیه مدیران ادارات برای رفع موانع تولید در این شهرستان پای کار آمدند گفت: امسال در مجموعً 380 میلیارد ریال تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی به واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان پرداخت شده که باعث افزایش تولید و اشتغال در منطقه شده است .
وی افزود : امسال بیش از 38 هزار تن کالا از این شهرستان به خارج از کشورصادر شده و پیش بینی میشود تا پایان اسفند این میزان به 42 هزار تن برسد .
 فرماندار بناب با تاکید بر مدیریت بدون پول و اقدام جهادی برای اداره امورگفت: ضرورت کشور ایجاب می کند مدیران در هزینه کردها صرفه جوئی و از تشریفات بیمورد خودداری کنند .
 وی همچنین به آمادگی شهرستان برای برگزاری آنتخابات آتی اشاره کرد و افزود : در 7 روستای شهرستان بناب در دوره چهارم به علت به حد نصاب نرسیدن ثبت نام کنندگان ،انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار نشد که این موضوع موجبشد این روستاها در مسایل عمرانی و اجتماعی با رکود مواجه شوند .
 فرماندار بناب تصریح کرد : مجموعه برگزار کنندگان انتخابات در این شهرستان آماده برگزاری انتخابات سالم ریاست جمهوری و شوراها هستند و با هر کس بخواهد در این همدلی و آمادگی خدشه ای وارد کند برخورد خواهد شد .
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار