اهواز؛

خدمات رسانی اورژانس به حادثه دیدگان احتمالی آخرین چهارشنبه

اورژانس خوزستان برای پوشش حوادث چهارشنبه‌سوری آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر شهیار میرخشتی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: پایگاه‌های اورژانس شهری در شب چهارشنبه سوری طبق روال سال‌های گذشته آماده خدمات‌رسانی به مصدومان ناشی از حوادث احتمالی هستند.

وی تصریح کرد: با توزیع بسته‌های آموزشی و هشداردهنده نسبت به تبعات جبران ناپذیر رفتارهای پرخطر در چهارشنبه‌سوری در کنار سایر  دستگاه‌ها مسائل آموزشی را نیز مدنظر قرار داده‌ایم.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان عنوان کرد:‌ شورای تامین استان نقاط پرازدحام و پرتردد سطح شهر اهواز که احتمال بروز حوادث چهارشنبه‌سوری در آن بیشتر است را جهت استقرار آمبولانس به ما معرفی کرده است. بدین ترتیب که در شب چهارشنبه سوری در فلکه کیانپارس، فلکه نمایشگاه، فلکه زیتون ، فلکه چیتا، فلکه عامری، گلستان، خیابان سلمان فارسی، میدان شهید بندر (چهارشیر) ، سه راه فرودگاه و سه راه تپه آمبولانس های استقرار می‌یابد.
 
میرخشتی ادامه داد: حضور آمبولانس‌ها دراین مناطق به نوعی در ذهن افراد هشدار نسبت به حوادث جبران‌ناپذیر چهارشنبه‌سوری تلقی می‌شود که این موضوع خود عامل بازدارنده از انجام رفتارهای خطر آفرین خواهد بود. با بروز حوادث احتمالی نیز امکان رسیدگی به مصدومان در این مناطق بسیار سریع‌تر و فوری‌تر وجود دارد. همچنین روی این آمبولانس‌ها پوسترهای هشداردهنده نصب شده است.

وی با اشاره به فعال بودن نیروهای عملیاتی و ستادی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در شب چهارشنبه‌سوری، گفت: در این شب 10 اکیپ به صورت سیار در سطح شهر اهواز گشت‌زنی خواهند داشت و از آمبولانس‌های مستقر در مناطق مختلف و همچنین پایگاه‌های اورژانس سرکش خواهند کرد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان کرد: معمولا عملیات اورژانس در چهارشنبه‌سوری از اواسط روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. البته ساعت پایان این عملیات تا زمانی است که فرمانداران به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.