شهنازی: ناداوری ها در المپیک بدترین اتفاق سال 95 بود/ موضوع اساسنامه تا پیش از برگزاری انتخابات حل می شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت :مجمع عمومی سالانه را برگزار کردیم و برنامه های سال آینده و عملکرد سال 95 مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شاهرخ شهنازی در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت :مجمع عمومی سالانه را برگزار کردیم و برنامه های سال آینده و عملکرد سال 95 مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پاسخ به اتفاقات خوب و بد سال 95 بیان کرد: حضور قهرمانان ما در مسابقات المپیک و حضور پرقدرت در مسابقات ساحلی از اتفاقات خوب سال 95 بود. ناداوری ها در المپیک نیز از اتفاقات بد این سال بود که بعضی از قهرمانان ما که شایستگی کسی مدال داشتند به آن نرسیدند و به عملکرد ما در المپیک ضربه زد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره شرایط بررسی اساسنامه این کمیته خاطرنشان کرد: کار اساسنامه در یک فضای تعاملی خوب بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به جلو می‌رود و حضور 2 معاون وزیر ورزش نیز به خاطر آن است که ابهامی وجود نداشته باشد. به هر حال موضوع اساسنامه قطعا تا پیش از برگزاری انتخابات حل و فصل خواهد شد.

شهنازی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اعضای مجمع امروز اعتراضی به مسائل مختلف داشتند یا خیر، گفت: اعضای مجمع در خصوص تقسیم بودجه پیشنهاداتی داشتند و ما نیز روند تخصیص را به آنها توضیح دادیم. این موضوع برای برخی از آنها مشخص نبود و در واقع روشن شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار