ساری،

انجام ۸۱ هزار ماموریت برای اورژانس ۱۱۵ مازندران

ماموران اورژانس ۱۱۵ مازندران 11 ماه امسال ۸۱ هزار و ۷۳۰ مأموریت را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی صالح طبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در نشست با خبرنگاران گفت: ماموران اورژانس ۱۱۵ مازندران 11 ماه امسال ۸۱ هزار و ۷۳۰ مأموریت را انجام دادند.

وی افزود: ۵۶۳ مأموریت جاده ای در کیاسر، هزار و ۳۲۶ مأموریت در فیروزکوه، ۳ هزار و ۲۱۱ مورد در ‌هراز و ۸۱۱ مأموریت جادهای در محور کندوان انجام شده است.

صالح طبری در خصوص تعداد مأموریت های تنها بالگرد مازندران در اورژانس هوایی آمل، گفت: ۴۵ مأموریت از ابتدای امسال تاکنون انجام شد که در این ماموریت ها ۵۷ مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎ های پزشکی مازندران با بیان اینکه ۱۵۵ مأموریت ترافیکی امسال انجام شد و ۶۷۳ مصدوم از خدمات اورژانس پیشبیمارستانی استفاده کردند، افزود: در این ماموریت ها ۳۷ نفر جان خود را از دست دادند.

صالح طبری در خصوص ماموریت های غیر ترافیکی، گفت: ۱۷۷ مأموریت در حوادث غیر ترافیکی که ۷۴ مصدوم درمان اولیه شدند و این حوادث، ۷۳ فوتی داشته است.

وی افزود: ۱۴۰ دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس مازندران فعال است و امسال ۵۰ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به ناوگان اورژانس ۱۱۵ مازندران اضافه شده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.