آغاز محدوديت‌های ترافيكی نوروز 96 در جاده ها

محدوديت‌های ترافيكی نوروز 96 در محورهای ارتباطی مازندران از امروز آغاز شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز 96 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهيل در عبور و مرور و ارتقای ضريب ايمنی از امروز تا 14 فروردین 96 محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های عبور و مرور اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در محور كرج – چالوس و بالعكس ممنوع می باشد، افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا ساعت 6 صبح روز بعد روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 26 و 27 اسفند از مرزن آباد به كرج ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 همان روز تا 6 صبح روز بعد از ميدان اميركبير كرج به سمت مرزن آباد يكطرفه می باشد.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 تاريخ های 4 ، 11 ، 12 ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 3 بامداد روز بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 همان روز تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع می باشد، گفت: تردد انواع كاميون و كاميونت از ساعت 12 امروز تا ساعت 2 بامداد 6 فروردین و از ساعت 8 صبح 10 فروردین تا ساعت 2بامداد 15 فروردین از تهران به آمل و بالعكس ممنوع می باشد.

وی افزود: تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 تاريخ های 4 ، 5 ، 12 ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاريخ های مورد اشاره از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع تريلر و كاميون ها نیز از ساعت 8 فردا تا ساعت 2 بامداد روز يكشنبه 6 فروردین و همچنين از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع می باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار