کاردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان برای بیمه آتیه فرزندان خانواده های محسنین

سرپرست کمیته امداد منطقه 14 تهران گفت: بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال طی 11 ماهه امسال برای بیمه آتیه فرزندان خانواده محسنین پرداخت شده است.

فرهود کاردی سرپرست کمیته امداد منطقه 14 تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در 11 ماهه امسال بیش از 3 هزار و 500 حامی با مشارکت در طرح اکرام، بیش از 12 میلیارد ریال وجوه نقدی خود را به صورت ماهیانه به حساب ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند مشمول طرح محسنین این نهاد واریز کرده اند.

وی در ادامه بیان داشت: 7 میلیارد ریال از این مبلغ برای ایتام و مابقی برای فرزندان خانواده‌های تحت حمایت در طرح محسنین واریز شده است که این کمک ها نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان 30 درصد افزایش داشته است.

کاردی با بیان اینکه متوسط سرانه پرداخت نقدی ماهیانه حامیان برای هر یتیم بیش از 38 هزار تومان و برای هر فرزند محسنین حدود 30 هزار تومان است، افزود: تمامی فرزندان خانواده‌های مشمول طرح اکرام این نهاد، دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل کمک های حامیان رفع می شود.

سرپرست کمیته امداد منطقه 14 تهران با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال طی 11 ماهه امسال برای بیمه آتیه 100 یتیم و فرزند خانواده محسنین توسط حامیان پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان به منظور تضمین آتیه ایتام، در یک حساب مشخص به نام ایتام پس انداز می‌شود تا در آینده به عنوان منبع مناسبی برای تأمین هزینه های اشتغال، مسکن و ازدواج آنان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مبلغ 28 میلیون و 250 هزار تومان توسط حامیان و خیران برای پوشاک عیدانه، هزینه تحصیلی و سبد کالا که شامل مواد غذایی و لوازم ضروری منزل است به 63 خانواده مشمول در طرح اکرام اهدا شد، گفت: نیکوکاران می توانند برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین یا حمایت از یک یا چند فرزند معنوی از طریق شماره گیری سامانه تلفنی 7355 اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار