لحظه به لحظه با بورس:

تالار شیشه‌ای در آخرین روزهای اسفند سبزپوش شد

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۷۳. ۹۴ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۷۳۳ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۷۳. ۹۴ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۷۳۳ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۱۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۶ میلیون سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فاراک، با روند نزولی و نماد شبندر، تاپیکو، تیپیکو، شبریز، همراه، فملی با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۶۰. ۷ واحد رشد به پله ۸۷۴ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۲۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۷ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.
 
شاخص فرابورس به ارتفاع ۸۷۳ هزار واحد ایستاد
 
 شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۶۲. ۱۲۲ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۷۶۱ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۱۴ میلیون سهم طی ۲۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده خاپا با روند نزولی و نماد تاپیکیو، شبندر، وبانک، همراه، رمپنا، تیپیکو با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۳۰. ۷ واحد رشد به پله ۸۷۳ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۴ میلیون سهم طی ۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.
 
ارزش معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت/ شاخص به ارتفاع 76 هزار واحدی بسنده کرد 
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد98.86  واحدی به پله 76 هزار و 737 واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 46 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده خساپا با روند نزولی و نماد مبین، وبانک، تاپیکو، شبندر، همراه، وبملت با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات روز جاری با 4.90 واحد رشد به پله 871 هزار و 40 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 416 میلیون سهم طی 21 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت/ شاخص به ارتفاع 76 هزار واحدی بسنده کرد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار