رییس اورژانس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

نقش پررنگ «صدا و سیما» در کاهش آمار حوادث چهارشنبه‌سوری امسال

رییس اورژانس کشور گفت: حوادث و تعداد مصدومان مراسم چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته که نقش صدا و سیما در کم شدن این آمار بی‌بدیل بوده است.

حسین کولیوند‌ رییس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در کاهش آمار مصدومان مراسم چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: مراسم چهارشنبه‌سوری امسال نسبت به سال گذشته خوشبختانه از کاهش 50 درصدی تعداد مصدومان و حوادث برخوردار بوده که در این میان نقش رسانه‌ها و بخصوص صدا‌ و سیما در فرهنگ‌سازی و آگاهی دادن نوجوانان و جوانان بسیار پررنگ بوده و آمار موید این مسئله است.

وی ادامه داد: برای کاهش حوادث و مصدومان مراسم چهارشنبه‌سوری اقدامات فرهنگی خوبی از سوی رسانه‌های جمعی صورت گرفت اما به نظر من در این زمینه فرهنگ‌سازی بیشتری باید صورت پذیرد.

کولیوند‌ یادآور شد: صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و سازمان‌های فرهنگی در ایجاد کمپین‌ «نه به چهارشنبه‌سوری» به مناسبت حادثه ساختمان پلا‌سکو نقشی پر رنگ و اساسی داشته‌اند و در شب گذشته همه آمار حوادث و مصدومان به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: من از صدا و سیما به خاطر فرهنگ‌سازی و پخش برنامه‌های خوب، پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی بجا تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار