مهرستان

کشف بیش از 320 کیلو تریاک از خودروی قاچاقچیان

جانشین انتظامی مهرستان از کشف 324 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، دستگیری دو نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو در یک عملیات پلیسی موفق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرگرد  احمد جعفری جانشین انتظامی شهرستان مهرستان در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو از محور های مواصلاتی شهرستان سراوان به مهرستان را دارند، ماموران انتظامی این شهرستان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: ماموران پلیس پس از اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، اقدام به ایست و بازرسی مقطعی در مسیر تردد قاچاقچیان نمودند و پس از شناسایی خودرو ی حامل مواد مخدر، دستور ایست داده که قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند. 

جعفری در ادامه تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز و با عکس العمل سریع ماموران، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و خودروی حامل مواد مخدر را در حاشیه یکی از روستا های شهرستان رها و سعی در متواری شدن منطقه داشته که با هوشیاری و زیرکی سریع ماموران هر دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان و خودروی حامل مواد مخدر به ستاد انتظامی دلالت داده شد، اظهار داشت: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو سوداگران مرگ، 324 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند. 

جانشین انتظامی شهرستان مهرستان در پایان افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی دقیق و تلاش شبانه روزی اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان امنیت عمومی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار