بادامچی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

گستردگی ثبت‌نام‌ها در انتخابات شوراهای شهر تهران به دلیل کاهش تعداد اعضا/ امیدواریم افراد اصلح از سوی مردم به شوراها راه پیدا کنند

رئیس هیأت نظارت انتخابات شورای شهر تهران گفت: پیش بینی ما این است که ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران به دلیل کاهش تعداد اعضا گسترده باشد.

گستردگی ثبت‌نام‌ها در انتخابات شوراهای شهر تهران به دلیل کاهش تعداد اعضا/ امیدواریم افراد اصلح از سوی مردم به شوراها راه پیدا کنندبه گزارش خبرنگار دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا بادامچی رئیس هیأت نظارت انتخابات شوراهای شهر تهران در حاشیه همایش توجیهی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات اسلامی شهر و روستای استان تهران گفت:‌ تلاشمان بر این است که انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بهتر و در شأن مردم برگزار شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که ثبت‌نام برای انتخابات شوراها در شهر تهران به دلیل آنکه تعداد اعضای شورا در تهران کمتر شد ، گسترده‌تر باشد.

نماینده مردم تهران، ری‌، شمیرانات و اسلام‌شهر تصریح کرد: این امر کار را برای ما سخت‌تر کرده و امیدواریم با تجربه‌هایی که در انتخابات گذشته به دست آمده و همچنین دوستان باتجربه و توکل بر خدا انتخابات شوراها به خوبی برگزار شود.

بادامچی اذعان داشت: امیدواریم افراد اصلحی که از سوی مردم در انتخابات شوراها تعیین می‌شوند به شوراهای اسلامی راه پیدا کنند و قطعا انتخاب مردم بهترین گزینه خواهد بود.

وی تأکید کرد: ما آنچه که در مسیر بروکراسی اداری است را هموار می‌کنیم، انتخابات شهر و روستا گستردگی خاص خود را دارد و این به دلیل حضور تمامی اقشار جامعه در انتخابات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار