شیراز؛

كنترل ترافیك محورهای استان فارس از طریق گشت هوایی

فرمانده نیروی انتظامی فارس با یك فروند بالگرد پلیس، بر ترافیك محورهای استان نظارت كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان امروز پس از حضور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس فارس، با یك فروند بالگرد، بر تردد خودروها در جاده های استان و ترافیك این محور ها نظارت كرد.


در این گشت هوایی كه معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس نیز سردار گودرزی را همراهی كرد، پس از بررسی ترافیك محورها، به منظور تسهیل در آمد و شد خودروها و مسافران نوروزی، دستورات لازم توسط فرمانده انتظامی استان به واحدهای مختلف انتظامی استان صادر شد.

گفتنی است در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس فارس نیز پس از پایش آماری از وضعیت امنیتی استان، تدابیر لازم برای ارائه خدمات انتظامی مناسب به شهروندان و مسافران نورزی اندیشیده شد.

دیدار مردمی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از دیگر برنامه های روزانه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس فارس است كه در سومین روز از آغاز تعطیلات، مردم به صورت مستقیم با سردار گودرزی و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس دیدار و خواسته های انتظامی خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت كردند.

گفتنی است سردار كاوش معاون فن آوری ارتباطات و اطلاعات نیروی دریایی كل سپاه پاسداران نیز پس از بازدید از ایستگاه پلیس فاوای فارس واقع در باغ ارم شیراز، میهمان امروز جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) بود.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.