اصفهان؛

نخستین تمرین سپاهان در سال جدید آغاز شد

تمرینات تیم سپاهان پس از چند روز وقفه نوروزی امروز و با حضور زلاتکو کرانچار سرمربی جدید این تیم برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امروز نخستین تمرین سپاهان در سال جدید با سرمربی جدید آغاز شد.

تیم سپاهان که ابتدای فصل کار را با عبدالله ویسی سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته آغاز کرده بود، نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند.

طلایی پوشان با ویسی در ۲۴ بازی لیگ برتری ۸ پیروزی، ۸ تساوی و ۸ شکست را تجربه کردند تا با ۳۲ امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص دهند.

پس از چندین مرحله اختلاف که بین ویسی و باشگاه به وجود آمد، سرانجام به دلیل آنچه که مسوولان باشگاه ضعف جسمانی ویسی اعلام کردند، با او قطع همکاری کردند و بلافاصله با سرمربی زلاتکو کرانچار به توافق رسیدند.

او پیش از این نیز تجربه حضور بر روی نیمکت سپاهان را داشت و توانسته بود در دو فصل حضودش یک قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی برای طلایی پوشان به ارمغان بیاورد.

حالا سپاهانی‌ها به دنبال تکرار خاطرات خوش با این مرد کروات هستند و با توجه به حذف از جام حذفی و بازی‌های پیش رو، تنها می‌توان یک جایگاه آبرومندانه از او انتظار داشت.

تمرینات سپاهان امروز در حضور هواداران این تیم و با معرفی کرانچار سرمربی جدید آغاز شد و در تمرین امروز احسان حاج صفی کاپیتان و بازیکن ملی پوش سپاهان حضور نداشت.

در تمرین امروز سپاهان هواداران به ماجرای شایعه قرارداد شجاع خلیل زاده با پرسپولیس معترض بودند و تمرین را تحت تاثیر خود قرار دادند که این موضوع با وساطت دیگران خاتمه پیدا کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.