مراجعه بیش از ۸۶ هزار مسافر به پست‌های ایمنی و سلامت آذربایجان غربی

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:بیش از ۸۶ هزار مسافر به پست‌های ایمنی و سلامت آذربایجان غربی مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ دکتر محمودی با اشاره به تعداد مسافرین مراجعه‌کننده به پست‌های ایمنی و سلامت این استان افزود: از ابتدای آغاز این طرح تا چهار فروردین بیش از ۸۶ هزار مهمان نوروزی با مراجعه به ۲۳ پست ایمنی و سلامت مستقر در ورودی شهرها و مراکز پر تردد و توریست پذیر از خدمات و راهنمایی‌های آنها بهرمند شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: در دور اول سفرهای نوروزی نزدیک به شش هزار و ۳۰۰ نماز گذار فریضه دینی خود را در ۱۹ خیمه نماز این جمعیت ادا کرده و تقریباً شش هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات سلامتی این جمعیت ازجمله کنترل فشارخون و ارائه نکات ایمنی و امدادی بهره بردند.

وی در ادامه از میزبانی مسافرین کودک در فضای دوستدار کودک خبر داد و افزود: در طول ۱۰ روز ابتدایی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، ۱۸ ایستگاه متعلق به نونهالان و کودکان بوده است که پذیرای بیش از هفت هزار و ۳۰۰ کودک بود که با بازی‌های مختلف، نقاشی و آموزش غیرمستقیم علاوه بر پر کردن اوقات فراغت این کودکان، با مفاهیم ابتدایی امداد و کمک‌های اولیه آشنا شدند.

محمودی در پایان یادآور شد: در طول اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی قریب به ۹۴ هزار عدد بروشور، نقشه و سایر اقلام فرهنگی دربین مسافران توزیع‌شده است و یک هزار نفر به روز عضو در طول اجرای این طرح مشارکت می‌کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.