ایلام؛

معرفی15 راننده متخلف به مراجع قضایی

رئیس پلیس راهوراستان از انجام تست سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی امسال 15 راننده متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

معرفی15 راننده متخلف به مراجع قضاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،محسن ناصری بیان کرد: از شروع طرح نوروزی امسال 15 نفر از رانندگانی که استعمال مواد مخدر داشته اند توسط پلیس شناسایی و پس از تست سلامت و مثبت بودن جواب، با تشکیل پرونده و اعمال قانون، به مراجع قضایی معرفی شدند.  
 
وی عنوان کرد: یک راننده که از الکل استفاده کرده نمی تواند سرعت خودرو خود و رعایت فاصله ایمنی با خودروهای دیگر را کنترل کند و همین مساله باعث بروز حوادث رانندگی می شود.  
رئیس پلیس راهور استان اظهارکرد: طبق قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی و جدول جرایم تخلفات، رانندگی در حالت مستی و مصرف داروهای روان گردان یا افیونی مبلغ چهار میلیون ریال جریمه با 10 نمره منفی برای وسایل نقلیه شخصی و 20 نمره منفی برای وسایل نقلیه عمومی و همچنین توقیف خودرو و ضبط گواهینامه به مدت 6 ماه و ارجاع به مراجع قضایی پیش بینی شده است.
 
ناصری افزود: 17 تیم گشتی در ایام نوروز به صورت محسوس و نامحسوس در مرکز استان فعالیت می کنند و برخورد با تخلفات حادثه ساز را در دستور کار قرار دارند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.