کارشناس فرهنگی اداره اوقاف اظهار داشت:

لحظه تحویل سال 6هزار نفر به زیارت امامزادگان لواسانات رفتند

لواسانات یکی از مناطقی است که مردم در ایام تعطیل مثل نوروز به آنجا سفر می‌کنند.

حجت الاسلام هاشمی کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور مردم در لحظه سال تحویل در امامزادگان منطقه لواسانات ابراز داشت:در منطقه لواسانات تهران 28 امامزاده وجود دارد که در 20 امامزاده آن مراسم لحظه سال تحویل برگزار شد و نزدیک 6 هزار نفر در این امامزادگان حضور داشتند.

وی در ادامه ابراز داشت:قرائت دعای توسل و مولودی خوانی حضرت زهرا (س)از برنامه‌های بقاع متبرکه در لحظه سال تحویل بود.همچنین در اولین دقایق سال بیانات مقام معظم رهبری در صحن امامزادگان پخش شد.

این کارشناس فرهنگی در مورد اجرای طرح آرامش بهاری که در 2400 امامزاده در سراسر کشور برگزار می‌شود و 4 امامزاده در لواسانات نیز میزبان این طرح هستند، گفت:این طرح در 4 امامزاده این منطقه برگزار می شود و مبلغ و کارشناس مذهبی در بخش‌های سئوالات شرعی، مشاوره، مشاوره مذهبی و کودک و نوجوان به مردم پاسخگو هستند.

حجت الاسلام هاشمی همچنین در مورد برخی اقدامات امامزادگان لواسانات برای 12 و 13 فرودین اظهار داشت:کل نیروهای ما در آن دو روز در این بقاع متبرکه حضور دارند و با مردم تعامل خواهند داشت.برای کودکان نیز متناسب با سن آنها فیلم پخش خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار