مقدماتی جام جهانی در اروپا

آتش بازی ژرمن ها در باکو/ادامه پیروزی های انگلیس با ساوتگیت

در ادامه رقابتهای مقدماتی جام جهانی در اروپا چهار دیدار همزمان در سه گروه برگزار شد که در مهمترین دیدارها انگلیس و آلمان حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای مقدماتی جام جهانی در اروپا چهار دیدار همزمان در سه گروه برگزار شد .
 
در گروه سوم دو تیم فوتبال آذربایجان و آلمان در شهر باکو به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با حساب 4 بر 1 به سود آلمانی ها به پایان رسید. آندره شورله در دقایق 19 و 81، توماس مولر در دقیقه 36 و ماریو گومز در دقیقه 45 برای قهرمان جهان و نازاروف در دقیقه 31 برای جمهوری آذربایجان گلزنی کردند.

 در دیگر بازی‌ این گروه جمهوری چک 6 بر صفر در خانه سن‌مارینو این تیم را در هم کوبید . در جدول گروه سوم آلمان 15 امتیازی جلوتر از جمهوری چک با هشت، ایرلندشمالی و جمهوری آذربایجان با هفت، نروژ سه و سن‌مارینوی بدون امتیازی در صدر قرار دارد.
 
 در گروه ششم نیز انگلیس با دو گل دفو در دقیقه 22 و واردی در دقیقه 66، 2 بر صفر بازی خانگی با لیتوانی را به سود خود خاتمه داد تا با 13 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. لیتوانی پنج امتیازی هم در رده چهارم جدول باقی ماند.
 
 در تنها بازی گروه پنجم نیز ارمنستان 2 بر صفر قزاقستان را شکست داد تا شش امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کند. قزاقستان دو امتیازی هم در قعر جدول باقی ماند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار