سوء استفاده داعش از یک معلول ذهنی برای انجام عملیات انتحاری در موصل

تک تیراندازان پلیس عراق از کشتن یک انتحاریِ معلول ذهنی خودداری کردند.

سوء استفاده داعش از یک معلول ذهنی برای انجام عملیات انتحاری در موصل
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از العالم، رائد شاکر جودت، رئیس پلیس عراق در بیانیه ای اعلام کرد: داعش کمربند انفجاری به یک معلول ذهنی بسته و به سوی نیروهای پلیس در شهر موصل فرستاده بود ولی تک تیراندازان پلیس از کشتن این انتحاری خودداری کردند.

جودت گفت: تک تیراندازان پلیس با شلیک تیر فرد انتحاری را که می خواست در منطقه موصل قدیم عملیات تروریستی اجرا کند، ترساندند و وی را مجبور به عقب نشینی کردند. 

نیروهای پلیس، ارتش، مبارزه با تروریسم و بسیج مردمی برای آزادسازی سایر مناطقِ تحت تصرف داعش در استان نینوا همچنان سرسختانه با داعش می جنگند و تلفات و خسارات سنگینی به این گروه تروریستی وارد آورده‌اند. 

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی بغداد، پایتخت عراق یک زن گروگان را از چنگ ربایندگان نجات دادند.

فرماندهی عملیات بغداد امروز در بیانیه ای اعلام کرد: گروهی تبهکار یک زن را ربوده بودند که این زن در منطقه التجار شهر بغداد آزاد شد.

فرماندهی عملیات بغداد افزود: زن گروگان اهل استان واسط است و ربایندگان 5 نفر بودند که در میان آنها یک زن وجود دارد و همگی بازداشت شده اند.

گروه های تبهکار در بغداد گهگاه برخی افراد را می ربایند یا اموال آنها را می دزدند که پلیس عراق تعداد زیادی از ربایندگان را شناسایی و بازداشت می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار