اعمال محدودیت ترافیکی جاده های ارتباطی مازندران در روز 13 فروردین

پلیس راه مازندران محدودیت های ترافیکی روز طبیعت را در جاده های راتباطی مازندران اعمال می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه استان مازندران اعلام کرد : عبور و مرور انواع موتور سيكلت در ايام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه ها و بزرگراه ها و محورهايی كه ضرورت ايجاب کند ممنوع است.

در تمامی محورهای برون شهری در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكی برای انواع تريلر و كاميون اعمال می شود و عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی يا دارای مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثنی است .

تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت امروز در همه محورهای برون شهری ممنوع است.

در محور كرج – چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت كماكان در این محور ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه در این محور از ساعت 12 امروز و 14 فروردین ماه تا ساعت 3 بامداد روز های بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 روزهای یاد شده تا ساعت3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

در محور هراز ضمن ممنوعیت تردد انواع تريلر در این محور، تردد انواع كاميون و كاميونت تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین ماه از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است .

تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 امروز و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت يكطرفه است.

تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 8 صبح امروز تا تاریخ 15 فروردین ماه در این محور از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

در این اطلاعیه از مسافران خواسته شده است ، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و خودداری از تردد های غیر ضروری در صورت نیاز به اطلاعات شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.


انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.