اصفهان؛

افزایش 40 درصدی اسکان گردشگران نوروزی در کاشان

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: اسکان گردشگران نوروزی امسال در مقیاسه با سال گذشته 40 درصد افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود خدمتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال 170 هزار و 124 نفر روز گردشگر در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شدند.

وی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان کاشان 17.3 پذیرش ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان را به خود اختصاص داد و برای دومین سال پیاپی رتبه نخست پذیرش استان را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش کاشان با اختصاص 130 واحد آموزشی در قالب یک هزار و 100 اتاق موفق به پذیرایی از 16 هزار و 879 خانوار مهمان نوروزی در مدرسه های این شهرستان شد.

خدمتی گفت: برای ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران نوروزی از 170 نیروی ستادی و پشتبیانی فرهنگیان کاشانی بهره گیری شد.
مدیر آموزش و پرورش کاشان توزیع صبحانه رایگان بین مسافران نوروزی در واحدهای آموزشی با مشارکت خیران کاشانی، ارائه خدمات درمانی در قالب پزشکان عمومی و تخصص های داخلی، دندانپزشک، اطفال، قلب و عروق، آزمایشگاه و پرستاری در درمانگاه فرهنگیان و توزیع غذا با قیمت کمتر از رستوران های شهر را از جمله خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان در تعطیلات نوروزی برشمرد.

وی یادآوری کرد: براساس آمار وزارت آموزش و پرورش، ظرفیت اسکان مدرسه های کاشان بیش از چند استان کشور است و ضروری است این موضوع در نیاز سنجی های سطح کلان مورد توجه قرار بگیرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر مشمول
۱۴:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
باعرض سلام اینجانب از طرف آموزش و پرورش کاشان مزاحم میشم در خصوص آدرسی که به عنوان ستاد اسکان فرهنگیان کاشان در سایت محترمتان گذاشته اید . لازم به ذکر است که این مکان سالهاست دیگر ستاد اسکان نیست و به مکان دیگری منتقل شده است. این امر موجب سرگردانی مسافران در تمام این مدت شده است خواهشمندیم خبر را حذف نموده و یا راه ارتباطی مشخص کنید تا ما آدرس و تلفن مکان جدید را به شما تقدیم کنیم پیشاپیش از لطف شما کمال تشکر را دارم ارادتمند شما یاسر مشمول 09125226830