سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وضعیت آب و هوای 15 فروردین ماه/ وزش باد در برخی از مناطق کشور+جدول

امروز برای مناطقی ازشمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی خزر، دامنه‌های البرز شرقی ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزسه شنبه درمناطقی ازشمال شرق، سواحل مرکزی وشرقی خزر، دامنه‌های البرز شرقی ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.
 
دربرخی نقاط شرق، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده دورازانتظار نخواهد بود.
 
همچنین امروز روند کاهش دما درشمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال شرق و ارتفاعات البرز به صورت برف پیش بینی می‌شود و به تدریج اواخر وقت این سامانه از کشور خارج می‌گردد.

 روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط نوار شرقی و جنوب کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که دراستان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان گاهی با باد و گرد و خاک همراه خواهد بود.
 
لازم به ذکر است که روزچهارشنبه بر شدت وزش باد و گردوخاک در جنوب شرق و برخی مناطق شرق کشورافزوده شده که سبب کاهش دید افقی وکیفیت هوا دراین مناطق می‌شود. 
 
طی سه روزآینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج می‌باشد. روزپنج شنبه درغالب مناطق کشور روند افزایش دما پیش بینی می‌شود که افزایش دما در سواحل دریای خزر قابل توجه بوده ودر برخی مناطق سواحل غربی خزر و اردبیل با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود. 







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار