فرماندارشهرستان کنارک با بیان اینکه نیروی انتظامی پناهگاه امن مردم است گفت: بزرگترین ارزش و سرمایه برای نیروی انتظامی رضایت مردم از امنیت و آرامش است.

نیروی انتظامی پناهگاه امن مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، بیژن بختیار فرماندار کنارک در در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ضمن قدردانی از تلاش های سنگربانان عرصه تأمین نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: نقش آفرینی نیروی انتظامی در توسعه امنیت اجتماعی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ستودنی است. 

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه پلیس خدمت خالصانه به مردم است، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی در سنگر خدمت رسانی، آرامش و آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم می کنند و این کار باعث افتخار همه ما است.
 
بختیار افزود: اقدامات و فعالیت های مثبت و اثر بخش نیروی انتظامی در ابعاد مختلف مأموریتی را بستر ساز توسعه و پیشرفت جامعه عنوان كرد و افزود: مجموعه فرمانداری با حداكثر توان از مأموریت های نیروی انتظامی حفاظت و پشتیبانی می كند. 

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کنارک ضمن تبریک سال نو و گزارش عملکرد یکساله انتظامی افزود: تولید و حفظ امنیت را محصول كارجمعی و مشاركت همگانی عنوان كرد و گفت: دستیابی به امنیت پایدار و افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی مستلزم مشاركت همگانی و احساس مسئولیت جمعی است. 
 
این مقام انتظامی به طرح نوروزی پلیس شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی پلیس از 26 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین سالجاری با برپایی ایستگاههای نوروزی آغاز شده که در این ایام 414 گشت سواره، پیاده و استقراری در سطح شهرستان فعال و بکارگیری شدند. 

سرهنگ شهرکی در پایان افزود: تا کنون نزدیک به 20 هزار مسافر نوروزی به شهرستان کنارک سفر کردند، که خوشبختانه با توجه به اجرای طرح نوروزی شاهد مشکل خاصی در شهرستان نبوده ایم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار