آبادان؛

پخش ویژه برنامه های انتخابات از صداو سیمای آبادان

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان گفت: ویژه برنامه هایی با موضوع انتخابات از سوی این مرکز با هدف خلق حماسه ای ماندگار در ۲۹ اردیهشت امسال پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازآبادان؛داریوش دبیقی افزود: صدا و سیمای مرکز آبادان از بیست و سوم بهمن ماه ۹۵، برنامه های انتخاباتی خود را در پنج مرحله تنظیم کرد که پخش برخی از برنامه های از سال گذشته آغاز شده است.

وی از پخش برنامه «ما ایرانیها» به عنوان یکی از برنامه های در نظر گرفته شده با محوریت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: برنامه «ما ایرانی ها» هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به روی آنتن سیمای مرکز آبادان می رود و در مدت ۴۵ دقیقه به موضوع انتخابات می پردازد و روزهای جمعه ساعت ۱۹ نیز بازپخش می شود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان در ادامه از تولید دو برنامه رادیویی با موضوع انتخابات هم خبر داد و گفت:  برنامه میزگردی «انتخاب خوب» روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه و برنامه ترکیبی «ما و انتخاب» دوشنبه ها از ساعت ۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه به روی آنتن رادیو آبادان می روند، برنامه هایی رادیویی هستند که به این منظور  تولید و پخش می شوند.

وی از تعریف بخش ویژه خبری برای انتخابات نیز خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر پوشش خبری گفتگوی ویژه خبری نیز از یک ماه قبل از انتخابات در روزهای سه شنبه به مدت ۳۰ دقیقه بعد از خبر ۱۷ به روی آنتن می رود که در آن  از مسئولان برگزاری انتخابات دعوت خواهد شد.

دبیقی گفت: در این برنامه علاوه بر تبیین و تشریح فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به انتخاب اصلح و معرفی شاخص های انتخاب خوب با توجه به گفتمان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری پرداخته می شود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه خبر، اطلاع رسانی دقیق و لحظه ای رودیدادهای انتخابات در بخش های خبر ۱۷ و ۲۰ و ۴۵ دقیقه انجام می شود، افزود: خبر صدا و سیمای مرکز آبادان اخبار مربوط به انتخابات را در سایت خبرگزاری نیز منتشر خواهد کرد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان در پایان بیان کرد: صدا و سیمای مرکز آبادان از سه ماه پیش با پیش بینی تدابیر و برنامه های لازم آماده خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.