رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلیبر و خداآفرین گفت: از 28 اسفند سال 95 تا 14 فروردین 96 بیش از 600 هزار نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و تفریحی خداآفرین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کریمی گفت: از این تعداد 62 هزار و 850نفر از جاذبه های طبیعی، 119 هزار و 420 نفر از جاذبه های ساخته شده در حاشیه دریاچه سد خداآفرین و سایت قایقرانی، 116 هزار و 320 نفر از کمپ عشایری و 298 هزار و 590نفر نیز از جاذبه های تفریحی، گردشگری و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.
 
وی اظهار کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی با حضور رییس و اعضای ستاد 37 مورد بازدید نظارتی انجام شده و هیچ گونه شکایتی از سوی گردشگران به این ستاد ارایه نشده است.
 
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خداآفرین یادآوری کرد: از مجموع گردشگران این شهرستان 10 هزار و 159 نفر نیز در مراکز اقامتی، مهمان سراها و اسکان و اقامت آموزش و پرورش این شهرستان اقامت کردند.
 
کریمی ادامه داد: پل های تاریخی خداآفرین، دریاچه و سد خداآفرین، منطقه گردشگری آینالو، قلعه ها و آثار باستانی و تاریخی متعدد، آبشارهای گوناگون، طبیعت سرسبز و آب وهوای معتدل این شهرستان موجب جذب گردشگران می شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.