ساری؛

حمله آمریکا به سوریه تجاوز آشکار به حاکمیت یک کشور است

حمله آمریکا به سوریه تجاوز آشکار به حاکمیت یک کشور است و باید جامعه بین‌الملل نسبت به این اقدام واکنش جدی نشان دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام ‌یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن حمله آمریکا به سوریه، گفت: این اقدام تجاوز آشکار به حاکمیت یک کشور است و باید جامعه بین‌الملل نسبت به این اقدام واکنش جدی نشان دهد.

وی با اشاره به حمله آمریکا به پایگاه هوایی سوریه و اعلام حمایت چند کشور از این تجاوز آشکار، گفت: اگر این تجاوز ادامه داشته باشد، منطقه دچار مشکلات جدی میشود.

امام جمعه موقت ساری خواستار تقویت وحدت در جامعه اسلامی ایران شد و گفت: افراد و سخنرانان در این ایام نسبت به اظهارنظرها و تحلیل‌ها مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام ‌یوسف‌پور با اشاره به موفقیت‌های دانشمندان هسته‌ای کشور در این صنعت، افزود: مردم ایران با تلاش دانشمندان جوان به عنوان قدرت هسته‌ای در جهان تبدیل شد.

وی گفت: باید از نیروهای متخصص و جوانان در همه صحنه‌ها استفاده کنیم، جوانان در میدان‌های مختلف عزتمند ظاهر شدند و نشان دادند که میتوانند نسبت به رفع مشکلات در کشور اقدام اساسی انجام دهند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه ماه رجب ماه دعا، استغفار و اعتکاف است، افزود: در این ماه خیران زیادی برای کمک به اجرای برنامه اعتکاف همکاری مناسبی داشتند.

حجت‌الاسلام ‌یوسف‌پور با اشاره به همزمانی برگزاری انتخابات، ماه شعبان و رمضان خواستار رعایت حرمت این دو ماه در زمان انتخابات شد.

انتهای پیام/ آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.