سلماس؛

انجام بیش از 2هزارو 200 مورد بازرسی صنفی در سلماس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: سال گذشته تعداد دو هزار و 251 مورد بازرسی در شهرستان سلماس انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفر مهدی‌زاده افزود: در این رابطه، 100 فقره پرونده به ارزش ریالی 129 میلیون و 487 هزار و 350 ریال در حوزه‌های مختلف تشکیل شد

وی با اشاره به اینکه در سال 95 تعداد 26 جلسه در حوزه صنعت و معدن در سلماس برگزار شد اظهار داشت: این جلسات در راستای قانون رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی استان و شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله امور مالیاتی، محیط زیست، منابع طبیعی و بانکی تشکیل و منجر به مصوباتی برای تسهیل امورات تولیدکنندگان شد.

مهدی زاده بیان کرد: در سال گذشته بازدیدهای مختلف نیز از صنایع و معادن شهرستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مسئولان عالی رتبه و اصحاب رسانه استانی در جهت حل مشکلات به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس افزود: همچنین مشکلات بخش صنعت، معدن، تجارت و اقتصادی شهرستان سلماس در جلسه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر در این شهرستان مطرح شد.

وی افزود: از سوی دیگر، یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین عملکردهای این اداره همگام با سازمان متبوع، به روز کردن آمار و اطلاعات و پایش واحدهای تولیدی راکد بوده است.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد دو هزار و 251 مورد بازرسی در شهرستان سلماس انجام شد افزود: در این زمینه 100 فقره پرونده به ارزش ریالی 129 میلیون و 487 هزار و 350 ریال در حوزه‌های مختلف تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در حوزه اصناف نیز تعداد 478 پروانه کسب در رسته‌های مختلف صادر و 46 جلسه جهت بحث مسائل مختلف در حوزه اصناف مطرح و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.