دستگیری 56 مجرم اقتصادی در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۵۶ مجرم اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش پلیس آگاهی سمنان 48 پرونده جرایم اقتصادی در استان سمنان کشف شد.
 

روح الامین قاسمی یکی از ماموریت های مهم پلیس آگاهی را میارزه با جرایم اقتصادی خواند و افزود : پلیس سمنان در سال گذشته با تشکیل 48 پرونده قضایی در همین راستا ، 56 مجرم اقتصادی را دستگیر و تحویل دادسرا داده است .

وی تصریح کرد : تسهیلات غیر مجاز بانکی ، پولشویی ، رباخواری، اختلاس، رشا، و ارتشا و تبانی در معاملات دولتی ، فرار مالیاتی و زمین خواری از مهم ترین عناوین جرم در حوزه اقتصاد است .

سردار قاسمی ارزش ریالی پرونده های کشف شده در طول سال 95 در استان سمنان را 686 میلیارد برآورد و تاکید کرد : با عنایت به شعار سال جدید " اقتصاد مقاومتی ، تولید اشتغال" مبارزه با اینگونه جرایم همچنان یکی از حوزه های مهم ماموریتی پلیس محسوب می شود .



وی افزود: در قالب این پرونده ها که 68 میلیارد و 600 میلیون تومان ارزش داشت 56 مجرم اقتصادی دستگیر شدند .

سردار قاسمی تصریح کرد: تسهیلات غیرمجاز بانکی‌، پول‌شویی، رباخواری، اختلاس، رشاء و ارتشاء و تبانی در معاملات دولتی، فرار مالیاتی و زمین‌خواری از مهم‌ترین جرم‌های کشف‌شده بود.
 

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : وقوع جرم در حوزه اقتصاد و پول یکی از موانع اصلی پیشرفت و توسعه کشور هاست و برخورد با مجرمان اقتصادی در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .



انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار