تبریز؛

افزایش 14 درصدی اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از افزایش 14 درصدی اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آبدار در نشست خبری گفت: در ایام نوروز امسال اماکن اقامتی استان پذیرای بیش از 260هزار نفر مسافر و گردشگر بود که در مقایسه با سال قبل از رشد 14 درصدی برخوردار است.
 
وی با تاکید براینکه در استان آذربایجان شرقی حدود 9هزار تخت اقامتی در قالب هتل و مهمان پذیر وجود دارد ، گفت : این مسافران علاوه بر این محل ها در دیگر اقامت گاه از جمله اماکن اقامتی آموزش و پرورش و مهمانسرای سازمان ها و ادارات ساکن بوده اند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی همچنین به رشد میزان بازدید از اماکن گردشگری و موزه ها اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 268 هزار نفر از این اماکن دیدنی بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 در افزایش نشان می دهد.
 
وی ایجاد 35 نمایشگاه  و بازارچه های عرضه صنایع دستی در 15 شهر استان آذربایجان شرقی و راه اندازی تورهای استان گردی و تبریز گردی و بازدید و نظارت براماکن گردشگری را از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام نوروز بیان کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.