شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲. ۱۷۸ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۹۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲. ۱۷۸ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۹۸۲ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۸۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۸ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده با نماد خساپا، رمپنا، رانفور، خپارس، وساپا، شیراز، رتاپ با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۸۰. ۱ واحد رشد به پله ۸۹۱ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۰۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۷ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص فرابورس در ارتفاع ۸۹۰ هزار واحدی ایستاد

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۷۱. ۵۵ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۸۶۰ واحد رسید. 
 
بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۹۷ میلیون سهم طی ۸۵ هزار نوبت معاملاتی است. 
 
نمادهای پربیننده با نماد رانفور، خساپا، رمپنا، وبانک، خپارس با روند صعودی و نماد فارس، وبملت با نماد نزولی کار خود را به پایان رساند. 
 
شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات روز جاری با ۳۰ واحد رشد به پله ۸۹۰ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۹۴ میلیون سهم طی ۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.


شاخص فرابورس در ارتفاع ۸۹۰ هزار واحدی ایستاد



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار