سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: بازی سختی با قهرمان ایران داریم و امیدوارم دوباره 3 بر صفر به پرسپولیس نبازیم.

لادروپ: امیدوارم در مقابل پرسپولیس برنده باشیم،اما شرایط سخت استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مایکل لادروپ سرمربی تیم فوتبال الریان قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ایران گفت:ما چند هفته پیش با تیم پرسپولیس بازی داشتیم و می دانیم فردا دیدار سختی در مقابل این تیم داریم.

 وی ادامه داد: پرسپولیس قهرمان ایران است و می دانیم بازی بسیار سختی داریم،اما ما توانستیم در دیدار رفت این تیم را شکست دهیم.ما هفت مرتبه در لیگ قهرمانان شرکت کرده ایم اما نتوانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم و می خواهیم به این مهم برسیم.

لادروپ در خصوص اینکه آیا تماشاگران پرشور پرسپولیس با حضور در ورزشگاه برای الریان مشکل‌ساز خواهند شد یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنیم این‌طور نیست، چراکه تعداد زیادی از بازیکنانم مقابل تیم‌های پرطرفدار بازی کرده‌اند و فکر نمی‌کنم که برای بازیکنانم این موضوع مشکل‌ساز باشد، هرچند که بر این باور هستم که حضور پرشور هواداران پرسپولیس کمک زیادی به این تیم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در بازی مقابل العربی یکی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم و مجبوری شدیم زمان زیادی را 10 نفره بازی کنیم. بازیکنان ما مقابل العربی به همین خاطر انرژی و توان زیادی مصرف کردند. امیدوار بازی سنگینی که مقابل العربی انجام دادیم، تاثیری در دیدار مقابل پرسپولیس نداشته باشد. البته بازیکنان ما اعتماد به نفس زیادی دارد.

لادروپ تصریح کرد: مطمئنا برنامه‌ها و نقشه‌های خودمان را برای این بازی داریم و همان‌طور که گفتم  80-70  هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید که یک پشتوانه خوب برای تیم میزبان است. تیم من برای رویارویی با این شرایط باید آماده باشد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار