رئیس اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد:

افغانستان به صورت ویژه در جشنواره ملل مشهد مقدس حضور می یابد

سومین دوره جشنواره فرهنگ ملل با حضور دانشجویان ۴۰ کشور جهان طی سه روز، از ۲۸ ماه حمل، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

افغانستان به صورت ویژه در جشنواره ملل مشهد مقدس حضور می یابدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دکتر غنایی؛ رئیس بخش بین الملل دانشگاه فردوسی طی یک نشست خبری گفت : جشنواره فرهنگ ملل پیام آور صلح و دوستی و مهرورزی است و هدف از برگزاری این جشنواره معرفی و شناخت فرهنگ ملل مختلف و فراهم سازی زمینه گسترش تبادلات فرهنگی و علمی جمهوری اسلامی ایران با کشور های مختلف منطقه و جهان می باشد.

وی گفت:غرفه افغانستان شناسی، عراق شناسی و خراسان شناسی در این دوره از جشنواره دایر می گردد و سفرای ۱۱ کشور در مشهد مقدس در این جشنواره شرکت می کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد:دانشجویان ۲۱ ملیت در دانشگاه فردوسی مشهد در حال تحصیل هستند و همه آنها در این جشنواره حضور خواهند داشت و دو کشور عزیز و بزرگ عراق و افغانستان چون تعداد قابل توجه ای دانشجو دارند به شکل ویژه در جشنواره حضور پیدا می کنند و غرفه های بزرگی در حد موزه عراق شناسی و موزه افغانستان شناسی ارائه خواهند داد..

وی اظهار داشت و گفت:۴۰ غرفه ویژه دانشجویان بین الملل در این جشنواره دایر می شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار