تبریز؛

تاکید بر حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات

فرماندار هریس بسترسازی برای حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صابرتقویمی ایجاد انگیزه در مردم را منوط به ارائه خدمات بهتر و تقویت حس امیدواری به آینده بهتر دانست .
 
وی، ثبت نام 71 نفر به عنوان کاندیدای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه و 482 نفر به عنوان کاندیدای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان را نشانگر شور و نشاط سیاسی مردم برای حضور در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی دانست و افزود با توجه به آخرین آمار سرشماری سال 1395 تعداد جمعیت شهرستان به 69093 نفر افزایش یافته و این امر امید به تثبیت جمعیت فعال و کاهش مهاجرت به کلان شهرها را بیشتر نشان می دهد.
 
فرماندار هریس در ادامه کاهش تورم و لغو تحریمها و گشایش اقتصادی و بین المللی را از نتایج تلاشهای دولت بیان کرده و ابراز امیدواری کرد ثمره این اقدامات در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی  نمود پیدا نماید.
 
 تقویمی ایجاد شهرکهای صنعتی خصوصی در شهرهای کلوانق و بخشایش و افزایش 200 درصدی محدوده ناحیه صنعتی زرنق را زمینه مناسبی برای جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان به شهرستان دانست و از حمایت مجموعه ادارات شهرستان برای تسهیل سرمایه گذاری در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و ایجاد اشتغال پایدار ، خبر داد.
 
امام جمعه هریس نیز در این جلسه  با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی فقط وظیفه دولتمردان نیست ، هدایت نگرش مردم و مسئولین به کار جهادی ، همچون زمان دفاع مقدس را لازمه مبارزه در جنگ نابرابر اقتصادی کنونی و عرصه اقتصاد مقاومتی دانست و از مسئولین ادارات و روسای بانکها خواست تعامل و تسامح بیشتری با کارآفرینان برای ایجاد مشاغل پایدار در شهرهای کوچک و روستاها داشته باشند.
 
حجت الاسلام قهرمان احمدی خاطرنشان کرد: اگر باهم افزایی قوای کشوری ولشکری وارد میدان عملیاتی اقتصادمقاومتی شویم ،درپایان سال کارنامه ای شایسته ودرخورتحسین وتقدیر ازتولید واشتغال راشاهدخواهیم بود.
 
وی گفت، انتخابات ریاست جمهوری  ومیاندوره ای  مجلس شورای اسلامی وشوراهای اسلامی شهروروستافرصت مناسب ومغتنمی است تامردم با ایفای نقش موثرنسبت به انتخاب افرادمتعهد،با انگیزه ،انقلابی ،جهادی ومومن به اقتصادمقاومتی اقدام کرده وزمینه تحقق شعارسال اقتصادمقاومتی ،تولید واشتغال رابه بهترین شکل ممکن فراهم آورند.
 
احمدی، مردم شهرستان هریس را ولایتمدار و وظیفه شناس دانسته و آمار بالای مشارکت مردم شهرستان در انتخابات را نتیجه این امر دانست.
 
گفتنی است:در سال جدید با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای عملی توسط ادارات شهرستان هریس، منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و تولید تحقق می یابد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار