موسوی لارگانی در تشریح جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

تشکیل کمیته 7 نفره رسیدگی به اقدامات دولت در سهام عدالت

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقدامات اخیر دولت در سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد و 7نفر به عنوان اعضای کمیته رسیدگی به سهام عدالت انتخاب شدند.

سید ناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس و مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان داشت: امروز چند دستور در کمیسیون داشتیم که یکی از آن‌ها لایحه اصلاح تبصره ماده 86 قانون مالیات‌های مستقیم بود که اصلاح و تصویب شد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز دو موافقت‌نامه داشتیم که بررسی لایحه موافقت‌نامه همکاری‌های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان بود و لایحه دوم بررسی موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سنگاپور که این دو اعاده شده از شورای نگهبان بود و با حضور نماینده شورای نگهبان ایرادات آن برطرف شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در جلسه امروز دستور دیگری داشتیم که انتخاب اعضای کمیته بررسی اقدامات اخیر دولت در سهام عدالت بود و کمیته‌ای به عنوان اعضای کمیته رسیدگی به موضوع سهام عدالت با 7نفر اعضا انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار