3 و 4 اردیبهشت 96؛

برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استثنایی خوزستان

مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استثنایی خوزستان سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال 96 در اهواز برگزار می گردد.

برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استثنایی خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ جواد چلداوی، کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از برگزاری مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه در اهواز خبر داد.

وی اظهار کرد: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی استان، سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

چلداوی با بیان اینکه این مسابقات ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان است، بیان داشت: این دانش‌آموزان در 2 گروه کم‌توان، اوتیسم، چندمعلولیتی و ناشنوا، نابینا و جسمی حرکتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند .

کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه این مسابقات در سالن اجتماعات مدرسه استثنایی طلوع اهواز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بیش از 150 دانش‌آموز در رشته‌های احکام، روخوانی، حفظ و نهج‌البلاغه در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی اذعان داشت: در مرحله کشوری دانش‌آموزان نابینا هم در مسابقات دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و هم با دانش‌آموزان عادی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.