لوشان: حریف آسانی برای سایر تیم های گروه نخواهیم بود/ از بنیادکار انتظار معجزه نداشته باشید

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان، گفت: به هیچ عنوان حریف آسانی برای سایر تیم های گروه مان نخواهیم بود و به دنبال بهبود عملکردمان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سرگی لوشان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ابتدا جا دارد از باشگاه ذوب آهن به خاطر مهمان نوازی آنها تشکر و قدردانی کنم. 

ما همیشه در اصفهان با استقبال خوبی مواجه شده ایم و امیدوارم فردا یک دیدار تماشاگر پسند را شاهد باشیم.
 
 وی در مورد اینکه آیا در بازی فردا هجومی بازی خواهند کرد یا خیر، تصریح کرد: به هیچ عنوان حریف آسانی برای سایر تیم های گروه مان نخواهیم بود. از سه سال پیش در تیممان دست به جوانگرایی زدیم. ما به دنبال این هستیم که در سال‌های آینده نتایج بهتری را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم. درحال حاضر تمام تمرکزمان را معطوف به لیگ کرده ایم تا بتوانیم در مسابقات لیگ ازبکستان به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم و خوشبختانه تاکنون نزدیک به 70-80 درصد به هدفمان نزدیک شده ایم. البته به دنبال حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا هم هستیم. 

لوشان اظهار داشت: تیم‌ ما خیلی جوان شده به غیر از 5 بازیکن که در تیم ما با تجربه هستند سایر نفرات تیم ما زیر 25 سال هستند و در این شرایط نباید انتظار معجزه داشت. در مورد برنامه تیم در بازی فردا هم فعلا نمی‌توانم صحبت خاصی انجام دهم. در روز بازی، تاکتیک تیمی‌ ما مشخص خواهد شد و شما مشاهده خواهید کرد که با چه سیستمی مقابل ذوب آهن به میدان خواهیم رفت.

سرمربی بنیاد کار در مورد محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار، گفت: با 14 بازیکن و دو گلر به این دیدار آمدیم. در دیدار فردا یک محروم داریم و دو بازیکن هم به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند تیم ما را همراهی کنند. با این وجود تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنانی را تاکنون کمتر به میدان فرستاده ام در بازی فردا شانس این را خواهند داشت تا مقابل ذوب آهن به میدان بروند و بازی قابل قبولی را از خودشان به نمایش بگذارند.

لوشان در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای کنترل مهاجمان ذوب آهن دارد، گفت: فوتبال تنها رشته ای است که نمی توان آن را پیش بینی کرد و از الان نمی توانم در مورد نتیجه بازی اظهار نظر کنم. بازیکنان تیم ما جوان و جنگنده هستند و قابلیت این را دارند که هر تیمی را به چالش بکشانند و در بازی فردا تمام سعی مان را می کنیم ضمن ارائه یک بازی هجومی با 3 امتیاز اصفهان را ترک و به ازبکستان باز گردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار