از عیدانه «خندوانه» به بهانه روز پدر تا گلایه یک فعال اجتماعی از نگاه مردم به کودکان بی سرپرست

جوان در عیدانه «خندوانه» به مناسبت ولادت امام علی (ع) میزبان خواننده قطعه «ماه و ماهی» و همچنین خیّر و فعال اجتماعی شد.

بهاز عیدانه «خندوانه» به بهانه روز پدر تا گلایه یک فعال اجتماعی از نگاه مردم به کودکان بی سرپرست گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان شب گذشته در عیدانه «خندوانه» به مناسبت خجسته میلاد امام علی (ع)، میزبان یوسف اصلانی ، خیّر و فعال اجتماعی و همچنین حجت اشرف زاده خواننده شد. او در ابتدای برنامه قرعه کشی بزرگ «خندوانه»، ویلا را انجام داد. 
 
همچنین جوان به همراه حضار داخل استودیو قطعه موسیقی جدید «خندوانه» را به مناسبت روز پدر اجرا کرد و در ادامه برنامه، دکتر پاینده بازیگر بخش نمایشی وارد استودیو شد. 
 
جوان در عیدانه «خندوانه» میزبان حجت اشرف زاده شد و این خواننده قطعه «ماه و ماهی» را زنده اجرا کرد و دیگر قطعه موسیقی «دوستم داری» را خواند و از دوستان و همکاران خودش در تهیه قطعه «ماه و ماهی» تشکر کرد. 
 
سپس جوان بعد از یک رفت و برگشت رسانه ای از یوسف اصلانی خیر و فعال اجتماعی برای حضور در استودیو «خندوانه» دعوت کرد و اصلانی در ابتدا ضمن سلام و تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین (ع)، از فعالیت های اخیر خود در موسسه بهشت امام رضا (ع) و از زندگی با 146 فرزند خود گفت. 
 
وی در ادامه با بیان اینکه از سال 1377 با همکاری رفقای هم محله ای خودم این کار را شروع کردیم، در خصوص نحوه شکل گیری این موسسه و انجام فعالیت های خیرخواهانه خودشان گفت و پیرامون همکاری خود با سازمان بهزیستی توضیح داد: بعد از مدتها که این اتفاق خوب وسعت گرفت، یک روز از سمت موسسه بهزیستی ذوالفقاری منطقه 18 من را برای بازدید دعوت کردند و من آنجا 20 کودک بی سرپرست را دیدم و قرار شد با همراهی دوستان سرپرستی این 20 بچه را به عهده بگیریم و از آنجا کارمان را ادامه دادیم تا جایی که بهزیستی ها به بخش خصوصی واگذار شد و خودمان موسسه بهشت رضا (ع) را در دست گرفتیم. 
 
اصلانی در ادامه صحبت های خود به بی مهری والدین نسبت به بچه ها و دغدغه فکری بچه های بی سرپرست از حمایت های نشده از سوی خانواده هایشان گفت و درباره خانواده بزرگ خود بیان کرد: ما در موسسه خودمان چیزی به اسم قانون و یا چارت اداری نداریم و مهمانانی که وارد ساختمان می شوند با یک خانواده بزرگ روبروی هستند. 
 
اصلانی افزود: با برداشتن قانون و مقررات اداری بیشتر بحرانهای این بچه ها حل شد و لذت آرامش به شکل گیری خانواده برگشت، اما تنها چیزی که هنوز باقی است، باور و نگاه مردم است و این در حالی است که خیلی از همین بچه های بی سرپرست کارهای خیلی بزرگی برای کشور انجام داده اند ولی ما باز می بینیم که با آنها بد رفتاری می شود. 
 
وی با بیان خاطره ای به شهیدان بهزیستی که از بچه های بی سرپرست بودند، اشاره کرد و گفت: برحسب اتفاق از شهدای بهزیستی با خبر شدم و برای پیگیری به بنیاد شهید رفتم و تک تک مقابرشان را پیدا و بازسازی کردم و یک روز به همراهی دو مادر شهدای گمنام سر مزار دو تا از بچه های شهید بهزیستی رفتیم.
 
اصلانی با اشاره به استعداد های درخشان کودکان بی سرپرست معلول موسسه بهشت رضا (ع) از انجام فعالیت خیرخواهانه احسان علیخانی و همراهی او با کودکان بهزیستی و سفر به شمال گفت و از ساخت مجتمعی 5 طبقه با رویکرد ورزشی، فرهنگی و تفریحی برای همه بچه های معلول جسمی حرکتی و حتی دیگر افراد جامعه خبر داد و از همکاری برنامه «خندوانه» برای رونق بهتر ساخت این ساختمان گفت. 
 
وی با ابراز گلایه از رفتار ناشایست مردم در مقابل کودکان بی سرپرست معلول جسمی حرکتی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که ما را بر آن داشت تا این مجتمع را راه اندازی کنیم، زمانی بود که ما را در استخرها به دلیل اینکه مشتری هایمان کم می شود، راه نمی دادند.
 
اصلانی همچنین به همراهی کارلوس کی روش مربی تیم ملی در بازی های جام جهانی اشاره کرد و از همراهی بچه های موسسه بهشت رضا (ع) در مسابقات جام جهانی گفت و قول داد تا 40 نفر از بچه های بهزیستی را به زودی به پابوس امام رضا (ع) ببرد. 
 
گفتنی است؛ جوان در برنامه شب گذشته قول داد تا پایان پروژه ساختمان ورزشی، فرهنگی و تفریحی به همراه مردم در کنار موسسه بهشت رضا (ع) باشد. 
 
پایان برنامه نیز بعد از گزارشی از روند اجرایی ساخت ساختمان موسسه فرهنگی ورزشی تفریحی بهشت امام رضا (ع)، استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده و همچنین اجرای قطعه دوم اشرف زاده به نمایش درآمد. 
 
گزارش از محدثه نعمتی 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهاجر
۱۵:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
حضور یوسف اصلانی در خندوانه محشر بود.از تمام وجود شاد شدیم.عالی بود عالی...
آخرین اخبار