افزایش 3 برابری اعتبار بخش ورزش و جوانان کشور در سال 96

اعتبارات بخش ورزش و جوانان کشور در سال 96، سه برابر سال 92 است که یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح های ورزشی استان مازندران با بیان اینکه تعداد طرح های ورزشی در دولت تدبیر و امید در سطح کشور 1190 طرح است گفت : ما در سه و نیم سال توانستیم این طرح ها را تکمیل و تحویل جوانان کشور دهیم.

وی افزود: اعتبارات بخش ورزش و جوانان کشور در سال 96، سه برابر سال 92 است که یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دو طرح ورزشی امروز در تنکابن افتتاح شد گفت : سالن هزار و 200 نفره نعمت آباد تنکابن با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

سلطانی فر افزود: این سالن زیبا ظرفیت پذیرایی از جوانان در رشته های مختلف را داراست و می توان در مسابقات بین المللی از آن استفاده کرد.

وی گفت : پایگاه ورزش قهرمانی تنکابن برای کشف استعداد های ورزشی در مناطق مختلف کشور هم افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: عملیات اجرایی سالن ورزشی پنج هزار نفری جویبار نیز آغاز شده که برای اجرای این طرح ورزشی به عنوان هدیه دولت یازدهم به جویبار به عنوان مهد کشتی ایران 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که 20 درصد از آن تامین و تلاش است مابقی نیز تا سال آینده تامین شود.

سلطانی فر با تقدیر از ورزشکاران مازندرانی در راستای کسب افتخار برای کشور افزود: ورزشکاران استان مازندران تاکنون بیش از 420 مدال مختلف در رشته های گوناگون توانستند برای کشور کسب کنند.

وی گفت: ما در بسیاری از رشته های دیگر المپیکی قابلیت دریافت مدال را داریم و این سالن به کشف این استعدادها و ظرفیت ها کمک خواهد کرد.

وزیر ورزش با بیان اینکه جویبار یکی از معدود شهرستان های کشتی خیز در جهان است افزود: از هشت مدال کسب شده در المپیک رئو هم دو مدال از ورزشکاران کشتی گیر همین شهرستان است.

دکتر روحانی با نام و یاد خدا و توسل به روح ائمه هدی و روح بلند امیرالمومنین علیه السلام این طرح های ورزشی را افتتاح کرد.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار