نظری: هدفمان کسب مدال در آسیاست/ تیم ملی با جوان ها نتیجه خوبی گرفت

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: قصد داریم تا با جوان گرایی در آینده زمینه کسب مدال در آسیا را فراهم کنیم.

نظری: هدفمان کسب مدال در آسیاست/ تیم ملی با جوان ها نتیجه خوبی گرفتمحمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم ملی بانوان و آقایان در بخش مسابقات تیمی قهرمانی آسیا عنوان کرد: خوشبختانه تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان موفق شدند تا سیاست های دلخواه ما را به اجرا بگذارند و با توجه به جوان گرایی نتایج قابل قبولی را کسب کنند. 

وی افزود: تیم ملی بانوان کشورمان پس از آن که نتوانست در جمع تیم های برتر حاضر شود و دوباره مانند گذشته به عنوان دوازدهمی دست یافت، در مسابقه ای که برای کسب عنوان یازدهمی و دوازدهمی انجام داد به جای بازیکنان اصلی از جوان تر ها استفاده کرد تا آن ها بتوانند تجربه بین المللی کسب کنند. که این اتفاق بسیار مثبت و خوب بود.

همچنین در بخش آقایان هم تیم ملی کشورمان نتوانست مانند گذشته به جمع 8 تیم برتر برسد و در نهایت به  عنوان نهم دست یافت اما این اتفاق در حالی رخ داد که بر خلاف گذشته همه بازیکنان ما به غیر از افشین نوروزی بسیار جوان بودند و هیچ تجربه بین المللی نداشتند.

نظری در مورد جوان گرایی در تیم های ملی بیان داشت: در تیم ملی بانوان قصد داریم تا با استفاده از بازیکنان جوان خلائی که پس از رفتن محجوبه عمرانی ایجاد شده است را پر کنیم و در تیم ملی آقایان هم می خواهیم تا با جوان گرایی در آینده زمینه کسب مدال را فراهم کنیم.

خوشبختانه هم اکنون توانستیم با اعزام بازیکنان جوان به چین هم نتایج دلخواهمان را کسب کنیم و هم با برپایی اردو برای بازیکنان با تجربه مانند برادران عالمیان و در نظر گرفتن تور های بین المللی زمینه موفقیت در مسابقات کشور های اسلامی و جهانی را فراهم کنیم. در مجموع هدف ما در آینده کسب مدال است و تلاش می کنیم با توجه بیشتر به رده های پایه زمینه این اتفاق را فراهم کنیم. 

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان درباه ی عضویت 3 نفر به نمایندگی از کشورمان در کمیته های آسیایی هم گفت: ما از همان ابتدا برنامه داشتیم تا تعداد نفراتمان را در کمیته های آسیایی بیشتر کنیم زیرا این اتفاق به ما کم می کند تا هم ارتباط های بین المللی را بیشتر کنیم و هم زمینه را برای استفاده بیشتر از پتانسیل هایمان در آسیا و جهان را بیشتر کنیم. 

وی افزود: جا دارد همین جا از افشین بدیعی که سال ها است در کنفدراسیون آسیا حضور دارد و همواره به ما کمک کرده است تشکر کنم.

نظری در ادامه و در خصوص بازگشت افشین نوروزی هم بیان داشت: وی پیش از مسابقات با ما هماهنگی های لازم را انجام داده بود تا پس از پایان رقابت های تیمی به ایران بازگردد که همین اتفاق هم افتاد و مسئله ای مانند قهر یا اتفاق عجیبی در میان نبود. 

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال که ایران قصد دارد که در آینده میزبانی مسابقاتی را بر عهده بگیرد عنوان کرد: میزبانی مسابقات آسیایی و تور های جهانی شرایط خاصی دارد که ما نمی توانیم آن شرایط را فراهم کنیم همچنین ما از جهت بودجه هم مشکلاتی داریم که امیدوارم در آینده بر طرف شود. 



انتهای پیام /  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار