آرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

افزایش قیمت کرایه های حمل و نقل عمومی باید برابر نرخ تورم باشد/ فرمانداری موضوع را از وزارت کشور پیگیری می کند

معاون فنی و عمران فرمانداری تهران گفت: موضوع افزایش نرخ کرایه ها را در صورت عدم تجدیدنظر شورای اسلامی شهر تهران از وزارت کشور پیگیری خواهیم کرد.

افزایش قیمت کرایه های حمل و نقل عمومی باید برابر نرخ تورم باشد/ فرمانداری موضوع را از وزارت کشور پیگیری می کندغلامحسین آرام معاون فنی وعمرانی فرمانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،
در خصوص تعیین تکلیف نرخ کرایه های  تاکسی، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه های اتوبوس، مترو و تاکسی را با تأخیر اعلام کرد و خواستار افزایش 40 تا 80درصدی نرخ کرایه مترو و افزایش 10 تا 15درصدی کرایه های تاکسی بود.

وی تصریح کرد: فرمانداری تهران با این افزایش نرخ مخالف و اعتراض خود را اعلام کرد و ما این افزایش نرخ کرایه های مترو ،اتوبوس و تاکسی را غیرمتعارف می دانیم و این افزایش قیمت باید برابر نرخ تورم باشد، اما شورای شهر بر افزایش نرخ کرایه ها اصرار دارد.

معاون فنی و عمران فرمانداری تهران گفت: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر تهران این افزایش قیمت را 28 اسفند ماه و دیر به فرمانداری تهران اعلام کرد برای ما فرصت و مهلت بررسی اندک بود.

آرام تأکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران باید نظر خود را در مورد افزایش نرخ کرایه ها اصلاح کند در غیر اینصورت نهایتا با ارسال نامه ای، هیئت مرکزی شورای حل اختلاف وزارت کشور در این مورد تصمیم نهایی را خواهد گرفت. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار