آثار راه یافته به بخش داوری جشنواره ملی آیات گیلان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع)، با عنوان «آیات» به میزبانی استان گیلان گفت: این جشنواره از سری برنامه های جشنواره بین المللی آیات، زیر نظر دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

حسین ابراهیمیان افزود: این جشنواره با حمایت و همکاری شورای فرهنگ عمومی استان، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به ارسال ٤٥٥ اثر از ٢٢٧ شرکت کننده از ٢٨ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره، افزود: علاقمندان برای مشاهده فهرست آثار راه یافته به بخش داوری نهایی جشنواره می توانند به  سایت جشنواره به آدرس www.ayaategilan.irمراجعه کنند.
 
دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات تصریح کرد: آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات، صبح روز چهارشنبه ٣٠ فروردین ماه با حضور جمعی از مدیران، هنرمندان و اصحاب قرآن کشور و استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.