برتری تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران برابر مالزی/ نماینده کشورمان از صعود بازماند

ملى پوشان بسکتبال 3 نفره کشورمان در مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا برابر تیم مالزی به برتری رسیدند اما از صعود به دور بعدی بازماندند.

برتری تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران برابر مالزی/ نماینده کشورمان از صعود بازماندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین روز از مسابقات بسکتبال سه نفره دانشجویان در مالزی برگزار شد و تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور که به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها حضور داشت در آخرین دیدار خود  به مصاف تیم میزبان رفت و موفق شد با حساب کار  21 بر 15 حریف خود را شکست دهد اما به دلیل اینکه تیم ایران 3 دیدار را برابر تیم های مغولستان، اندونزی و چین B واگذار کرده بود از صعود باز ماند.

مجید جلیلی مربی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان درباره این رقابت ها به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شاگردانم بازی بسيار خوبي را انجام دادند و توانستند به ميزبان مسابقات غلبه كنند اما با توجه به نتايج قبلی، از گروه خود صعود نكرديم.

وی ادامه داد: شرايط مسابقات نسبت به سال گذشته  متفاوت بود، به طوری كه سه تيم اول تا سوم دوره قبل هيچ كدام به مرحله نيمه نهايی و نهايي صعود نكردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار