اجرای طرح وارنیش فلوراید برای ۱۸ هزار دانش آموز/ بازسازی تجهیزات دندان پزشکی با بودجه ۵۰۰ میلیونی

کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان گفت: طرح وارنیش فلوراید برای ۱۸ هزار دانش آموز اجرا و در طی این مدت تجهیزات دندان پزشکی به روز شدند.

اجرای طرح وارنیش فلوراید برای ۱۸ هزار دانش آموز/ بازسازی تجهیزات دندان پزشکی با بودجه ۵۰۰ میلیونی
سید محمد رضا ربیعی کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عملکرد این دانشگاه در طرح تحول سلامت دهان و دندان اظهار داشت: بعد از طرح تحول دانشگاه علوم پزشکی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را صرف باز سازی ساختمان درمانگاه‌ها و خرید تجهیزات کرده است.
 
وی بیان کرد: در طی این مدت و پس از طرح تحول دهان تعداد خدمات این دانشگاه پنج برابر شده است و سطح کیفی خدمات به طور محسوسی افزایش یافته است و در سطح شهر بیش از ۱۸ هزار دانش آموز در نوبت‌های مختلف تحت پوشش ۱۰۰ درصدی وارنیش فلوراید قرار گرفته‌اند.
 
ربیعی عنوان کرد: مراکر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بهبهان به بخش دندان پزشکی مجهز شده تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.
 
وی تاکید کرد: خدمات پزشکی و دندان پزشکی نسبت به سال‌های گذشته هفت برابر شده است و تمام گروه‌های هدف شامل بچه‌های زیر ۱۴ سال و زنان باردار از خدمات دندان پزشکی رایگان برخوردار می‌شوند.
 
کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان گفت: برای کاهش پوسیدگی دندان‌های دانش آموزان برنامه ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته است و اعتبار کافی این کار در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار