اهواز؛

تعیین اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری دزفول

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول از تعیین اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حبیب اله آصفی، معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول در نشست انتخاب و معرفی اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: رعایت قانون، بی طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم وظیفه اصلی اعضای هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه اهمیت کار هیات اجرایی در برگزاری انتخابات به صراحت در قانون تبیین شده است اذعان داشت: هیات اجرایی به عنوان نماینده مردم و مسئول برگزاری انتخابات می بایست برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات تلاش نماید.

در این نشست 30 نفر از معتمدان محلی مورد تایید هیات نظارت ، با اکثریت آراء 14 عضو اصلی و علی البدل هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را انتخاب کردند.

بنابر این گزارش علیمحمد هدایت پور، امیر ظاهر طحان، غلامرضا صدرا، غلامرضا فقیهی، حسن بیدخ، حمزه شاهوارپور، منصور شلال نژاد، محسن ارجمندیان و حسن بشارتیان اعضای اصلی و نیز اسماعیل بهاروند ، سیروس تختایی، غلامحسین نژادحسینی ، منصور مخبر و مهدی سفید زاده به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.