قمی: گروه آسانی نداشتیم / روزهای سختی در انتظار تیم ملی است

ملی‌پوش فوتبال بانوان ایران گفت: در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا گروه آسانی نداشتیم اما در مجموع خوب کار کردیم.

سارا قمی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج و عملکرد تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات ویتنام، اظهار داشت: این مسابقات رقابت مقدماتی جام ملت‌های آسیا بود و برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. با وجود اینکه مدت زیادی برای تمرین و آماده‌سازی زمان نداشتیم اما تلاشمان این بود که بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

وی ادامه داد: گروه آسانی نداشتیم و رقیبان ما برای صعود انگیزه بالایی داشتند. با این حال اعتقاد من این است که اگر کمی با تجربه‌تر بودیم قطعا می‌توانستیم از گروهمان  صعود کنیم.
ملی‌پوش فوتبال بانوان  درباره سطح حریفان آسیایی گفت: هر 4 تیمی که با آن‌ها بازی کردیم تیم‌های ضعیفی نبودند. هرچند برای مثال به تیمی مانند سوریه توانستیم 12 گل بزنیم اما این دلیلی بر ضعیف بودن حریفمان نبود. تیم ما در هر مسابقه تلاش کرد با برنامه ظاهر شود.  

قمی با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال بانوان نزدیک به دو سال هیچ فعالیتی نداشت، افزود: تیم ما نسبت به حریفان از نظر هماهنگی و آمادگی بدنی ایده آل نبود. هرچند اکثر بازیکنان در تیم‌های لیگی فعال بودند اما تمرینات در قالب تیم ملی شرایط خاص خودش را دارد و نیاز است که به طور منظم پیگیری شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم و کادر فنی می‌دانستیم که تشکیل تیم بعد از وقفه 2 ساله مشکلاتی ایجاد خواهد کرد اما در مجموع نظر من این است که باید تشکیل مجدد تیم ملی را به فال نیک گرفت و برای آینده تیم ملی زنان برنامه ریزی دقیق کرد.

قمی در پایان اظهار داشت: در مجموع فكر مي‌كنم مسابقات خوبي برگزار شد و تيم فوتبال بانوان روز به روز آماده‌تر مي‌شود. روزهاي سختي در انتظار ماست و تلاش مي‌كنيم به هر آنچه آرزو داريم برسيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار