صبحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

دریافت وام 10 میلیون تومانی بیش از 800 هزار زوج جوان در سال 95

مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از دریافت وام 10 میلیون تومانی ازدواج بیش از 800 هزار زوج در سال گذشته خبر داد.

دریافت وام 10 میلیونی بیش از 800 هزار زوج جوان در سال 95ناصر صبحی مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های امسال وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: طرح ملی آموزش 2 هزار و 500 مدرس برای یادگیری مهارت‌های پیش از ازدواج، تدوین و گزارش کارگاه‌های کاهش طلاق بر اساس تفاهم نامه وزارت کشور، برگزاری جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان، تکمیل و ثبت مجامع خیرین ازدواج استانی و مجمع خیرین ازدواج ملی جزء برنامه های در دستور کار این سازمان است.
 
وی در ادمه افزود: همچنین در سراسر کشور 750 هزار زوج آموزش‌های لازم را برای یادگیری مهارت های زندگی آموزش خواهند دید و در صورت تامین اعتبار دوره‌های میانی و پیشرفته تربیت مدرسان ازدواج و خانواده اجرا و برگزار می شود.

مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ارایه تسهیلات مجامع خیرین استانی امسال مورد توجه و جزء برنامه های  وزارت ورزش و جوانان است.
 
صبحی اشاره کرد: سال گذشته 10 میلیون تومان وام ازدواج برای حدود یک میلیون متقاضی در نظر گرفته شده بود که از این تعداد بیش از 800 هزار نفر وام را دریافت و ما بقی در نوبت انتظار هستند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار